06 Şubat 2014

Yulaflı kurabiye


Umursanmaya umursanmaya umursamamayı öğreniyor insan.....
 

 
 
1 yumurta
1 yemek kaşığı bal
Yarım çay  bardağı sızma zeytinyağı
Yarım çay bardağı portakla suyu
1 portakal kabuğu rendesi
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
Yarım su bardağı yulaf kepeği
1 su bardağı yulaf ezmesi
1.5 su bardağı tam buğday unu
2 yemek kaşığı iri dövülmüş yer fıstığı
Önce sıvı malzemeleri karıştırdım. Sonra kalan malzemeleri  ekleyerek iyice yoğurdum. Hamuru 1 saat dinlendirdikten sonra, şekil verip 180 dereceye ısınmış fırında pişirdim.
 

2 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Güzel ve dogru bir söz umarsamayani umursama
yine degisik nefis bir kurabiye yapmissin eline saglik Betülcüm

durutarifler dedi ki...

Ben öğrenemedim. Öğrenebileceğimde düşünmüyorum. Halen çok üzülüyorum.

Eşimin kolesterolü çok yüksek çıktığından beri yulaflı tariflere pek bir ilgi duya oldum.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Google